اقدامات لازم جهت ارسال تاییدیه تحصیلی برای ترجمه

پیش از ارسال تاییدیه تحصیلی برای ترجمه به نکات زیر را با دقت بخوانید :

— ریز نمرات —

در صورتی که کارنامه و یا ریز نمرات مربوط به مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا متوسطه باشد، نیاز است ریز نمره دارای مهر مدرسه، مهر آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل و مهر آموزش و پرورش کل باشد.

و در صورتی که ریز نمرات مربوط به مقاطع کاردانی، کارشناسی یا بالاتر باشد، دریافت مهر دانشگاه الزامی می‌باشد.

این اقدامات پیش از ارسال تاییدیه تحصیلی برای ترجمه و اقدام برای ترجمه رسمی ریز نمرات ضروری است.

— دانشنامه کاردانی، کارشناسی و بالاتر —

— دانش‌نامه کاردانی، کارشناسی —
و بالاتر

در صورتی که مدرک دانشنامه از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ گردیده و مربوط به رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی و داروسازی باشد، لازم است به ساختمان اصلی دانشگاه آزاد واقع در محله پونک مراجعه نموده و از واحد فارغ التحصیلان، مهر بلامانع بودن ترجمه را در پشت دانش‌نامه دریافت نمایند.

همچنین در رشته های غیر از موارد اعلامی فوق، نیاز به اخذ استعلام از سامانه دانشگاه آزاد می‌باشد. این اقدامات پیش از ارسال تاییدیه تحصیلی برای ترجمه حتما لازم است.

اگر مدرک دانشنامه از دانشگاه‌های سراسری یا وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد، نیاز به اخذ تاییدیه از سامانه سجاد است.

همچنین در صورتی که فارغ التحصیلان دانشگاه‌های سراسری یا وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی و دندان‌ پزشکی تحصیل کرده باشند، باید با مراجعه به وزارت بهداشت واقع در میدان صنعت، جهت دریافت مهر بلامانع بودن ترجمه اقدام نمایند.

دانش آموختگانی که به طور مستقیم در رشته های پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (دانشگاه شهید بهشتی) اقدام به تحصیل نموده باشند، لازم است به همراه نامه مجوز مدارک از دانشگاه محل تحصیل به وزارت بهداشت مراجعه نموده و مهر بلامانع بودن ترجمه را دریافت کنند.

لذا قبل از ارسال تاییدیه تحصیلی برای ترجمه و اقدام برای ترجمه رسمی دانشنامه حتما به موارد فوق دقت نمایید.

در آخر تیم خدمات و پشتیبانی دار الترجمه تاوا می‌تواند هر یک از خدمات فوق را به درخواست مشتریان عزیز انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق راه های ارتباطی ذکرشده در اینجا با ما تماس بگیرید. برای اخذ مجوز ترجمه رسمی دانش نامه خود و پیش از ارسال تاییدیه تحصیلی برای ترجمه حتما با ما تماس بگیرید.

تماس جهت مشاوره رایگان

تلفن

ایمیل

شبکه اجتماعی